Om toegang te krijgen tot het toevoegen van een nieuw account, zullen we in Outlook wat handelingen moeten verrichten.
Klik op “Bestand” in de linker bovenhoek van Outlook om verder te gaan.
Je komt vervolgens in het menu van Outlook waar je verschillende standaard taken kan uitvoeren. De eerste pagina die je ziet is meteen de pagina waar accountinstellingen worden getoond.
Klik op “Account Toevoegen” om door te gaan.
Vervolgens wil Outlook jouw gegevens weten om je account in te kunnen stellen. Hierbij vul je simpelweg de invoervelden in met de gegevens die je hebt ontvangen.
Vul de gegevens van uw Office 365 account in, en druk op “Volgende” om door te gaan.
Gefeliciteerd! Je hebt Outlook Ingesteld. Nadat je de configuratie hebt afgerond dien je alleen nog Outlook opnieuw op te starten. Je kan dan Outlook gebruiken in combinatie met je Office 365 account.
Druk op “Voltooien” om de configuratie af te ronden.
Mocht je er toch nog niet uitgekomen zijn neem dan vooral contact op met een van onze medewerkers. Zij zullen je dan alsnog helpen met het instellen van jouw account. Je kunt ze bereiken op: 050 305 0023