Ik kan niet typen op mijn kassa-iPad

Wanneer je gebruik maakt van een iPad als kassasysteem heb je een bluetooth scanner nodig. Deze scanner werkt als het ware als een toetsenbord om EAN codes mee te typen zodat jij dat zelf niet meer hoeft te doen. Het gevolg hiervan is dat er geen toetsenbord meer tevoorschijn komt op de iPad wanneer deze verbinding heeft met de scanner.

Om toch gebruik te kunnen maken van de toetsen is het hiervoor noodzakelijk om de verbinding met de scanner tijdelijk te verbreken. Dit doe je door het bedieningspaneel van de iPad te openen.

Het bedieningspaneel van de iPad open je door vanaf de onderste rand van de iPad naar boven te vegen. Nadat je dit gedaan hebt komt een snelmenu omhoog waarbij je de bluetooth verbinding uit kan schakelen. Dit is het bluetooth logo , als je hier op klikt verandert de kleur van het logo en wordt bluetooth uitgeschakeld.

Hierna kan je het toetsenbord van de iPad weer gebruiken. LET OP! Om later weer artikelen te kunnen scannen is het belangrijk om bluetooth weer aan te zetten. Dit doe je door nogmaals het bedieningspaneel te openen door omhoog te vegen vanaf onder de onderste schermrand en nogmaals het bluetooth logo aan te tikken.

Hierna wordt na enkele ogenblikken weer verbinding gemaakt met de bluetooth scanner.

Als het hierna nog niet is gelukt om weer te kunnen typen met de iPad kun je contact met ons opnemen via: 050 305 0023 of support@triplepro.nl


Naar Online Marketing website

Bezoek de website